Pogoji Poslovanja
Svetujemo vam, da pred uporabo naše spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini https://www.oljcnooljesavrin.si/, pomeni da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. kmetija Šavrin si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini https://www.oljcnooljesavrin.si/. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.
Splošni pogoji spletne trgovine https://www.oljcnooljesavrin.si/ so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. S spletno trgovino https://www.oljcnooljesavrin.si/. (v nadaljevanju spletna trgovina) upravlja kmetija Šavrin, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine https://www.oljcnooljesavrin.si/, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Spletna trgovina https://www.oljcnooljesavrin.si/ si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pa pogoje poslovanja.
Strinjanje s pogoji poslovanja
Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo izdelkov, objavljenih na spletni strani https://www.oljcnooljesavrin.si/. Z uporabo spletnega mesta se vsak uporabnik strinja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da se z njimi v celoti strinja. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.
Avtorske pravice podjetja
Vse vsebine, objavljene na https://www.oljcnooljesavrin.si/, so last kmetije Kalan, in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Brez dovoljenja podjetja Kmetije ŠAVRIN, se jih ne sme kopirati, razmnoževati ali distribuirati na kakršen koli drug način.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
➢ identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
➢ kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), ➢ bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami), ➢ dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
➢ pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
➢ vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
➢ način plačila in dostave,
➢ pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
➢ časovno veljavnost ponudbe,
➢ rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla.
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z nakazilom na račun upravitelja K (po ponudbi / predračunu) II. s plačilno oziroma kreditno kartico preko PayPal
Varnost nakupa
Ponudnik za prenose vseh podatkov uporabnika uporablja tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij, poslanih z naročili uporabnika. V primeru neizpolnitve obveznih vnosnih polj sistem samodejno zazna napako in opozori uporabnika pred oddajo naročila. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.
Postopek nakupa
Nakup spletni strani podjetja kmetija Šavrin izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.
- a) Izbira artikla: V obrazcu za naročilo izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti. Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate.
- b) Naročilo: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Po prejemu obvestila, mora kupec v 48 urah (velja za delovne dni) poravnati celoten znesek naročila. Če kupec naročila ne poravna se naročilo prekliče.
- c) Naročilo potrjeno: Ko kupec plača naročilo, gre naročilo v nadaljnjo izdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno
telefonsko številko (031-466-999). Prodajalec bo kupca obvestil o točni dobavi blaga, če materiala morda nima na zalogi.
- d) Odpošiljanje: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Cene
Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Rok Dobave
Po prejemu vašega naročila, vam bomo naročilo odposlali v 5 delovnih dneh. Za izdelke izdelane po naročilu pa v maksimalno 7 delovnih dneh, če imamo material na zalogi. Če blaga v željeni barvi ni, bo izdelek izdelan najkasneje v 20 delovnih dneh.
Izdaja računa
Spletna trgovina https://www.oljcnooljesavrin.si/ ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost p
odatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS ali Pošta Slovenije.
Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa do nakupa
Kupcu pripada pravica, da v 14. dneh, po prevzemu blaga, pisno sporoči prodajalcu, da z izdelki ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, izdelke pa mora nato vrniti v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na e-pošto: info@oljcnooljesavrin.si, blago pa vrniti v tridesetih (30.) dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Prodajalec ne sprejema pošiljk z odkupnino. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v tridesetih (30.) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, brez da kupec to zahteva. Ker je vsak izdelek narejen individualno glede na naročilo, menjava izdelka za drug izdelek žal ni možna.
Reklamacije in garancija
Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali pa kako drugače odstopaj od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, zahteva popravilo artikla ali vračilo kupnine. V primeru reklamacij nas lahko
kontaktirate preko preko e-pošte: info@oljcnooljesavrin.si, pošiljko pa po predhodnem dogovoru z nami, vrnete na naš naslov preko našega kurirja. Kurir bo reklamirano pošiljko prevzel pri vas, na naše stroške. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen! Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). V primeru, da je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka in lahko pride do odstopanja pri barvnih odtenkih.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi kmetija Šavrin ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Varovanje osebnih podatkov
Splošno
Podjetje se zavezuje, da bo varovalo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo Podjetje uporabljalo izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Podjetje spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storilo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu podjetje posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja. Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov podjetju je v določenih primerih nujno, da lahko obdelovalec kot ponudnik izpolnjuje svoje pogodbene obveznosti do uporabnika. Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih
podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št.
109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).
Uporaba osebnih podatkov
Podjetje za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:
- ime in priimek
- naslove za dostavo
- firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
- davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
- naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
- kontaktno telefonsko številko
- državo bivanja
- druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu
Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, podjetje ne odgovarja. Podatkov ponudnik ne posreduje tretjim osebam. Ponudnik osebne podatke zbira z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hrani skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena. Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju Republike Slovenije ter jih ne iznaša v druge države.
Namen uporabe
Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani https://www.oljcnooljesavrin.si/ za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila. Soglasje k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah ali naročilu na novice preko elektronske pošte, uporabnik dovoljuje podjetju kmetija Šavrin, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje kmetija Šavrin da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje novic preko elektronske pošte in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletnega centra https://www.oljcnooljesavrin.si/ in kmetija Šavrin, ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov, v katere uporabnik spletne strani posebej privoli.
Navedene podatke lahko podjetje kmetija Šavrin, obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.
Izvajanje politike zasebnosti
Podjetje ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o varovanju osebnih podatkov.
Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s podjetjem.
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik podjetju poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih
nakupov v spletni trgovini. Podjetje bo
zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varovalo tudi v primeru preklica registracije.
Piškotki in oglaševanje
Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se shranijo na vaš računalnik ob obisku našega spletnega mesta in ne škodijo vaši strojni ali programski opremi. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči. Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni.
Uporabo piškotkov v Evropski uniji (EU) določa Direktiva o zasebnosti in elektronskih komunikacijah 2002/58/ES, katere člen, ki se nanaša na piškotke in podobne tehnologije, je bil spremenjen z Direktivo 136/2009.
V slovenski zakonodaji uporabo piškotkov določa Zakon o elektronskih komunikacijah oziroma ZEKom-1 (Uradni list št. 109/2012), katerega 157. člen predstavlja pravno osnovo za skrb za zasebnost uporabnikov spleta.
Spletna stran https://www.oljcnooljesavrin.si/ za delovanje strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov, spremljajo pa aktivnosti obiskovalcev in zanimanje z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani obiskovalci soglašajo z njihovo uporabo.